momentz

Direktlänk till inlägg 25 maj 2015

Bra start på ny vecka!

Av Sofia Edström - 25 maj 2015 21:00

Nu är det måndag.

Det har vart en superbra start på den här veckan. 

Eftersom jag går i sexan nu så ska jag börja sjuan i höst. Så idag fick jag reda på vem som skulle gå i min klass och inte:) Det var superspännande! 

Jag tycker själv att jag fick en superbra klass. Jag får både lära känna nya personer och så kommer jag gå ihop med 5st personer från min klass. 

Jag hoppas att min nya klass kommer lika bra som jag jag hoppas! 

 

Nu på onsdag ska jag också träffa min nya klass. Så roligt! 

 

Det jag längtar mest till sjuan nu är ett skåp, en dator och att vi i sjuan får gå till caféet. Jag längtar också att nu i sjuan så kommer vi åka till liseberg en gång. Alltså många nya grejer som vi inte brukar göra i sexan. 

 

Men vi får inte glömma att det är tre veckor kvar av sexan. Sedan är det sommarlov. Sommarlov kan man inte glömma :').


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Edström - 10 september 2015 19:51

Nu är jag entligen tillbaka efter en låååång paaus. Jag har tagit en väldigt lång paus som ni säkert har märkt. Och varför jag gjorde det var för att jag skulle börja ny klass, jag skulle börja i högstadiet. Men nu tänker jag att jag kommer lägga upp...

Av Sofia Edström - 21 juli 2015 21:00

  1 här | 2 här | 3 här | 4 här | 5 här | 6 här

Av Sofia Edström - 21 juli 2015 09:54

JA!! jag har Jättebra nyheter åt er. Det är nämnligen så att jag och min familj ska åka till skara sommarland. och då tänkte jag att jag skulle göra en vlog, follow me around, packning. och sånt. jag ska vara i skara sommarland i 4 dagar. woop woop! ...

Av Sofia Edström - 16 juli 2015 16:11

I förrgår så fick jag en present utav Astrid!! Så himla gullig, hihi:) Jag fick lite godis och en Festis. Och det bästa utav allt ett jättefint brev! "Det här är din överraskning! Jag gör det här för att du ska veta att du är speciell. Och för ...

Av Sofia Edström - 14 juli 2015 18:00

jag satt länge och funderade vad jag skulle skriva om. men jag frågade mamma om hon visste något som jag kunde skriva om. Då sa hon: skriv om dåligt väder, skriv vad man kan göra.  jag såg på henne tills hon sa: regn är bra för kroppen+Håret. Ass...

Presentation

Hejsan alla läsare! Nu kommer ni att få följa med i mitt liv och veta vad jag gör för skoj:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards